sze
18

165. napi mérés

Címkék: mérés | Szerző: Tiktak | 10:01 am

Íme a számok:

165nap.jpg

Kilók mennek lefelé, de a centiken szerintem látszik a mozgás hiánya, főleg a combomon. Nagyon figyelek a fehérje bevitelre, hogy ne izomból fogyjak, de a tónusosodáshoz, tömörödéshez továbbra is több mozgás kell(ene).

Kaja: továbbra is a szokásos, bár múlt szombaton esküvőn voltam. Próbáltam hősiesen tartani magam, de azért egy pár süti befigyelt...

Mozgás: nemrég fejtegettem itt. Csütörtökön indul a zóna light edzés, nagyon kíváncsi leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr684785355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauranna 2012.10.11. 20:08:08

Mi van veled mostanság? Hogy megy a diéta/mozgás? :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.10.12. 10:22:17

@Lauranna: Szia! Vagyok, csak összejött egyszerre sok minden, hamarosan újra posztolok. Most épp stagnálok, de a diétát tartom és mozgok mellette ezerrel, így bízom benne, hogy hamarosan megindul megint! :)
süti beállítások módosítása