okt
30

A múlt hetem összefoglalása következik...

Mérést továbbra is csak 15 naponta fogok csinálni, de szeretném hetente összefoglalni, hogy mennyit ettem és mit mozogtam. Ez nekem is egy jó kontroll pont, ha ide is leírom annak visszatartó, illetve motiváló ereje is van. :)

Ez volt a szünet utáni első hét, igyekeztem szigorúan venni a dolgokat. És ez egész jól ment, egészen csütörtökig. Ekkor ugyanis sajtos pogácsát sütöttem a családnak és én is elcsábultam. Ráadásul este. 400 kalória. Gáz. Sajnos az akaraterőm még nem vette fel újra a ritmust...

Kalóriák: H: 1506, K: 1538, Sz: 1509, Cs: 1907, P: 1538, Szo: 1571, V: 1544.

Mozgás: 2x köredzés, 1x Jillian 30 day shred, szombaton egész napos séta a családdal.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr964874912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása