dec
4

Az elmúlt hét összefoglalása következik. Csak szűkszavúan, mert megyek tornázni. :)

Gyerekközpontúak mostanában a bejegyzéseim, most sem lesz ez másként - mindig történik velünk valami. Most éppen fogzás van ezerrel, ami sok-sok álmatlan éjszakát okoz a picurnak és persze nekem is.

Kalóriák: H: 1397, K: 1480, Sz: 1532, Cs: 1516, P: 1538, Szo: 1507, V: 1476.

Eseménytelenül telt a hét kalóriák szempontjából, stressz-evésnek nyoma sincs. :)

Mozgás: 1x Jillian, plusz séták a hidegben. Fogzás miatti nemalvás vajon mennyi kalória felhasználással jár...?

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr454947789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.12.05. 07:35:56

Nagyon szépen lent tartod a kalóriákat! Kíváncsi lennék néha a baba melletti étrendedre is.

A nem alvással az a baj, hogy valamiért a fogyás ellen hat. Thatsme párszor tesztelte (2-3 órákat aludt vizsgaidőszakban), és hiába volt nagyon kalóriadeficites, mégse fogyott :(

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.12.05. 19:40:13

@PrettyWitch: Sajnos mai mérlegelés alapján én is csak megerősíteni tudom Thatsme tapasztalatát. Semmi jó nem származik abból ha a gyerek nem hagy aludni... :(

"Baba melletti étrend" alatt mire gondolsz?

PrettyWitch 2012.12.05. 20:57:55

@Tiktak: Hogy lehet szoptatás mellett - amikor ha jól értem, nagyon kevés féle zöldséget és gyümölcsöt enni- diétázni?

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.12.17. 20:43:07

@PrettyWitch: Szia! Bocsi hogy csak most válaszolok, nagyon el vagyok havazva... Megint csak feketepont a work-life balance-hoz. :(
Szóval szoptatás alatti diéta: én nem nagyon mertem, kevés volt a tejem és mindenki mondta hogy enni kell... Ha visszafogtam magam rögtön kevesebb lett a tej, így nem kísérletezgettem.
A szoptatás abbahagyása után kezdtem el az életmódváltást.

PrettyWitch 2012.12.18. 08:04:46

@Tiktak: Oké, ez nekem is tök logikus. Meglátjuk, nálam hogy alakul, kockáztatni nem szeretnék. Köszi!
süti beállítások módosítása