már
18

Stagnálás... okkal

Címkék: terhesség | Szerző: Tiktak | 9:17 pm

Nem jelentkeztem már egy ideje, mert történt valami... Azaz valaki. Szeptemberben már négyen leszünk. :)

Nyilvánvalóan nem ezen az "álomsúlyon" akartam kezdeni egy terhességet, ezért továbbra is tartani fogom magam a diétám alapelveihez. E mellett a napi szénhidrát mennyiséget dietetikussal konzultálva 180g-ra emeltem, de ennél többre nem szeretném. Úgy tervezek étkezni, mint ha terhességi cukorbeteg lennék, ami igazából nem nagy különbség az eddigi diétámhoz képest, azért kalóriában értelemszerűen kicsit több.

Az inzulin rezisztenciám és pajzsmirigy alulműködésem miatt pedig folyamatos orvosi kontroll alatt vagyok (4 hetente vérvétel, vércukor és T4 szint nézéssel).

Szóval innentől a továbbra is tudatos étkezés mellett a normális mértékű hízás a célom (túlsúlyosoknál ez kb. 7 kg). Hasonlóan PrettyWitch-hez, én is tervezem a heti/kétheti összefoglalókat, centikkel, súllyal. Meglátjuk hogy sikerül, stay tuned. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr595112818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.03.19. 10:43:38

Húha! Nagyon-nagyon gratulálok! És már az is nagy könnyebbség lesz, amit eddig leadtál!

Kitartás, most még nehezebb lesz, de az elején még lehet tartani. A végén én feladtam :( Óvatosan az édesítőkkel, én inkább a biztonság kedvéért mellőztem őket.

Milyen volt az első trimeszter eddig?

Puszi nektek!

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2013.03.21. 21:35:54

@PrettyWitch: Köszi! :)

Igyekszem tartani a diétát, illúzióim azért nincsenek, és nem akarok lehetetlen elvárásokat sem felállítani magammal szemben. Egyelőre viszonylag sikeresen tartom, meglátjuk mi lesz később.

Mesterséges édesítőket kihajigáltam (így sajnos ugrottak a light joghurtok), csak természeteseket használok, pl. stevia, eritrit, meg persze xilit.

Első trimeszter viszonylag rendben zajlott, émelygéssel megúsztam szerencsére, csak nagyon fáradt vagyok (ez még tart). Vicces, hogy a hasam már látványos, gondolom amiatt hogy második baba. Rakok fel nemsokára centiket, abból durván látszik a változás.

PrettyWitch 2013.03.22. 14:56:17

@Tiktak: Én megpróbáltam tartani, de belebuktam. Nem ért annyit, mint amennyire megküzdöttem vele. Bár ha nem tartom be, ki tudja, mennyi jött volna fel...

A light almás jogobella nagyon hiányzik nekem is, de még a szoptatás alatt nem akarok kockáztatni. A xilit jó, csak sajna nem nullkalória :(

A fáradtság nekem szinte végig megmaradt, nem volt nagy könnyebbség a második trimeszter sem, viszont a harmadikra durván fokozódott. Mondjuk én voltam a hülye, szülés előtt egy hónappal még dolgoztam. Két hónap pihenő jobb lett volna.

Második babára szokták mondani, hogy hamarabb látszik, mert már másmilyenek a szövetek.

Írsz esetleg majd arról is, hogy mennyiben más kisgyerek mellett egy terhesség, mint előtte volt? Kíváncsi lennék, hogy éled meg!
süti beállítások módosítása