máj
2

60. napi mérés

Címkék: mérés | Szerző: Tiktak | 2:48 pm

Eljött a 60. nap, íme a legfrissebb mérés eredményei:

60nap_1.jpg

Nos, gondoltam hogy eljön előbb-utóbb a stagnálás ideje, de azt nem hogy ilyen gyorsan. Összességében kilóban jól állok, de az elmúlt héten nem fogytam semmit (0,2 kg nálam mérési hibának számít), és mint a mellékelt ábra mutatja, a centik sem nagyon változtak. A heti mozgásmennyiség megvolt, sőt a jó idő miatt túl is teljesítettem. Ennek "örömére" hétfőn tartottam egy laza napot, hátha bepörgeti az anyagcserémet. Meglátjuk. Nem vagyok elkeseredett, csak türelmetlen. :)

Beszéltem egy személyi edzővel, aki dietetikus is. Nagyon sok, számomra új dolgot mondott (pl. hogy vannak ún. lassú és gyors felszívódású szénhidrátok). A napi 1600 kcal körüli kalórialimitemmel egyetértett, viszont a szénhidrát étkezésenkénti megosztásával nem. Nemsokára csinálok erről egy külön posztot, csak össze kell raknom a sok infót...

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr744478562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ann1294 2012.05.02. 16:44:42

Remelem olyanokat mondott miszerint egyel teljes kiorlesu dolgokat es barna rizst. Keruljed a krumplit, feher tesztat, feher kenyeret, normal rizst.

Tovabba delelott es delben egyel szenhidratot, foleg reggel legyen a szenhidrat bevitel, delben feherjevel egyenlo aranyban es egyre csokkentsed a szenhidrat adagot a nap folyaman, vacsora (utolso etkezes lefekves elott 2 oraval) mar csak feherje legyen. Edzes utan pedig fel oran belul egyel.

Tovabba remelem ajanlotta a kardiot es sulyzozast mint mozgast.
Kardoival anyagcseret progetsz (nezzel rapid kardio videokat, ez a sport legyen 2/3-ban a edzesed mert ezzel egetsz zsirt) es legyen 1/3 sulyzozas, vagy core (kar, has, comb-popsi) mert ezzel epitesz izomot ami tobb energiat eget.

Ann1294 2012.05.02. 18:31:33

Amugy jol tetted, hogy segitseget kertel. Neha megall a folyamat es ilyenkor valahogy at kell lendulni. A lenyeg, hogy nem szabad feladni.

Jo uton jarsz!

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.05.03. 23:03:24

@Ann1294: Az edzést telibe találtad. :)

Kaja-fronton árnyaltabb a helyzet. Ami engem nagyon meglepett: azt javasolta, hogy vacsorára is egyek szénhidrátot (az én súlyomra 45g-ot számolt). Írok róla nemsokára egy összefoglaló posztot, csak jussak gyakrabban géphez...

És továbbra is nagyon köszönöm a biztatást! :)

Ann1294 2012.05.04. 11:03:10

@Tiktak: Varom, kivancsi vagyok. :)