jún
4

90. napi mérés

Címkék: mérés | Szerző: Tiktak | 11:19 pm

Íme a legfrissebb eredmények:

90nap.jpg

A hét híre, hogy drasztikus változás történt a hasamnál. Az eddigi két nagy hurka egyre inkább egy hurkává változik. Centiben nem tűnik soknak, mert a felső hurka lejjebb vándorolt, de nagyon látványos. Végre. :D

Mozgás: továbbra is rengeteg séta a gyerekkel (napi 1 óra minimum), fegyencedzés 4 alapgyakorlat 1. szint, és bejött mellé heti 2x erősítés.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr494565853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.06.05. 08:33:30

Hajszálra vagy a bűvös számtól, kitartás, és írj, ha beértél alá!

Ann1294 2012.06.05. 12:21:51

Heti haromszor 20 perc kardioval sokkal latvanyosabb eredmenyeket ernel el. Akar a gyerkoccel egyutt tornazva (baba-mama torna). Nem huznam ilyen lassura a fogyast mint a retestesztat. Az etkezes nagyon fontos, de a mozgas tipusa is. Korainak tartom az erositest. Szep izmod lesz a haj alatt, am kardoival elotunik az az izom, es sokkal de sokkal jobban fog motivalni a dolog.

Kiprobalhatnad 2 hetre... az 6 alkalom. www.tornavideo.hu --- tetszoleges kardio intarvall gyakorlat heti 3-szor (nem egymas utani napon, minden masnap). Bemelegites es nyujtas is fontos, azzal egyutt 25 perc.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2012.06.05. 16:48:23

@Ann1294: egyetértek azzal, hogy nem kell hatalmas izmokat pakolni az eltüntetendő réteg alá, de szerintem 100 kilósan, alapállóképesség megalapozása nélkül nem kell intervallozásba kezdeni.
Szerintem a tempós gyaloglás jót tesz, mert nem csak azt kell nézni, hogy mitől fogy az ember, hanem azt is, hogy milyen hatással van egyéb testrészeire is. Fontos az ízületvédelem, nem kell erőltetni az elején a zökkenéssel járó gyakorlatokat (Enikő videóiban pedig van). Illetve IR/PCOS esetén nem árt izmot is építeni, mert az inzulinérzékenység szempontjából fontos. Plusz az izom több kalóriát igényel a "létezéshez".

De azzal nem vitatkozom, hogy a célzott kardió tényleg nagyon-nagyon hasznos. Ha a gyerekkel sétálás azt jelenti, hogy kimelegedsz, megemelkedik a pulzus 120-150 körülire, akkor az tökéletes állóképességfejlesztő móka. Ha csak andalgás, akkor tényleg lehet többet kihozni belőle :) Nem tudom, mekkora a gyerek, de ha babakocsis korú akkor marha jó kis kardió edzést lehet kihozni a babakocsitologatásból :)

Ann1294 2012.06.05. 19:40:54

@nolyemi: Jo, hat ha tempos leizzados gyaloglasrol van szo es nem csak seta akkor hasznalhat egy darabig, de egyre jobban belassul a fogyas... igen, 100 kilonal vigyazni kell az izuletekre, ezert nem is ajanlom a futast, am kardiora nalunk jartak 100 kilo felett is, az csak a pulzust emelte meg, az izuleteket nem bantotta. Felules, fekvotamasz, negyutemu, oldalra fordulas medicinlabdaval, labemeles, kitores, hasizom, guggolas stb. nem bantja az izuleteket.

nolyemi · http://irdietam.wordpress.com/ 2012.06.05. 20:00:11

@Ann1294: nem a kardio ellen vagyok (sőőőőt), csak a tornavideo.hu-s videók high impact-ek nagyrészt, ami szerintem még nem kellene. Persze én mindig túl óvatos vagyok (de lehet, hogy csak azért, mert sokszor hozzám kerülnek azok, akik pár éve fokozatosság nélkül kezdtek edzeni :( ), és nem is akarok itt offolni ;)

PrettyWitch 2012.06.05. 21:04:46

@Ann1294: Szerintem is léteznek olyan kardió gyakorlatok, amik jók lehetnek, de pl. a négyütemű vagy a kitörés 100 kg-val biztosan nem, ugyanúgy, ahogy a futás sem, mert terheli az ízületeket. A tempós séta jó ötlet, és a fegyencedzés is, mert - legalábbis nekem - felnyomta a pulzusomat zsírégető tartományba, és segített azon, hogy miközben fogyok, ne legyek annyira löttyedt.

Ann1294 2012.06.05. 22:05:19

@nolyemi: Igen, a fokozatossag a lenyeg, meg az ember erzi mit bir. Azert irtam, mert ugy latom lassan le fog allni a fogyas es ha az ember nem latja szamokban a valtozast kepes feladni. Amit ilyen jo kezdet utan nem kellene. Remeljuk folytatodni fog ha lassan is... csak en vagyok turelmetlen. :)

@PrettyWitch: A tempos seta akkor szerinted is jo. Hat remeljuk tenyleg tempos. A delikvens majd elmondja. :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.06.07. 13:58:01

@Ann1294: @nolyemi: @PrettyWitch: Mindig igyekszem jó tempósra venni a sétát, durván le tudok izzadni miközben tolom a babakocsit. A gyerekkel játszóterezést természetesen nem szoktam ebbe az időbe beleszámolni, az tényleg inkább "andalgás", de persze olyan is kell. :)

Az erősítés (ahogy Prettywitch írta), nekem is felnyomja a pulzusomat a zsírégető tartományba. Fontosnak tartom, hogy kardió mellett legyen egy kis izomépítés is, két dolog miatt: egyrészt a tónusosabb test elérésében segít, még 100 kg fölött is (hasamon és karomon durván látszik). Másrészt, ahogy nolyemi is írta, ez az inzulinérzékenység szempontjából is fontos.

@Ann1294: Tetszenek Enikő videói, de ahogy a lányok is írták, egyelőre még féltem az ízületeimet. A fogyás üteme szerintem a diéta váltás miatt lassult le, amire viszont az IR miatt szükségem volt. Nem fogom abbahagyni, az elhatározás továbbra is kőkemény, bár természetesen én is türelmetlen vagyok. :)
Most a szénhidrát mennyiségének belövésével próbálom kitapasztalni, mi a legjobb a szervezetemnek.