sze
9

Körbenéztem milyen lehetőségeim vannak így 95 kiló körül... Nagyon szerettem régen aerobikra járni (egyéb, divatos nevű órákra gondolok), de egyelőre 95 kilósan még nem merek. Futás emiatt szintén nem játszik (respect, Lauranna!). Gerincjógára járok, plusz Jillian is befigyel, de azért kéne még valami más is, fő a változatosság ugyebár. Plusz az otthoni edzésnek megvan az a hátránya, hogy az ember hajlamos elbliccelni. Legalábbis én...

Már éppen föladtam a reményt, erre találtam szeptembertől induló zóna light órákat, "kismamáknak, kezdő zónázóknak, nagyobb túlsúllyal, gyengébb ízületekkel rendelkezőknek". Csütörtökön még oda is érek - addigra hazajön a férj és lepasszolhatom a gyereket. Nincs tőlünk nagyon messze, szóval ott a helyem, majd beszámolok milyen volt. Már alig várom! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr924765227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.09.10. 07:39:42

Ez jól hangzik indulásnak. Aztán később meglátod, hogy túl könnyűvé válik-e.
süti beállítások módosítása