nov
20

Ez a hét sem ideálisan alakult, de hát persze miért is így lett volna... A gyerek elkapta a rota vírus valamelyik alfaját a bölcsiben, ami szépen átterjedt az egész családra. Mivel őt anno beoltottuk, nála ez egy napi intenzív hasmenésben és két napi enyhe hányásban realizálódott, míg mi nem voltunk ennyire szerencsések. A csütörtök estémet a wc-n töltöttem, és a péntekem nagy részét is. Nem részletezem, el tudjátok képzelni. A slusszpoén, hogy gyermekem már vígan ugrándozott körülöttünk amikor mi kínok között fetrengtünk a földön.

A kalóriák is ezt tükrözik - csütörtök délután lettem rosszul, így a vacsi már kimaradt, pénteken nem nagyon mertem enni semmit (főtt krumpli és alma). Szombaton kezdtem óvatosan újra enni.

Kalóriák: H: 1486, K: 1537, Sz: 1362, Cs: 1046, P: 577, Szo: 1444, V: 1367.

Mozgás: 1x Jillian 30 day shred, csütörtöktől pedig intenzív wc-re rohangálás.

Mérés a hét végén! Szombat reggel kíváncsiságból rááltam a mérlegre, és a sok "veszteség" hatására 90,1 kg-ot mutatott. Szeretném már ezt a számot hivatalosan is látni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr104916276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.11.21. 09:06:06

A védőoltásokról (kötelező és ajánlott) tájékoztat majd valaki, védőnő, gyerekorvos, vagy nekem kell majd utána mennem?

Ez a rota eléggé egy rohadt dolognak tűnik :( Minket még nem oltottak ellene?

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.11.21. 11:26:32

@PrettyWitch: Gyerekorvos elmond majd mindent, ne aggódj. Nálunk a védőnő is teljesen képben van, tőle is tudtam ilyeneket kérdezni.

Minket nem oltottak még rota ellen. Most választható oltás, jó borsos ára van, de itt a kerületben szerencsére ingyenes.

Én kiskoromban elkaptam, kórházba is vittek kiszáradással, anyáék nem tudták elég gyorsan visszapótolni a folyadékot. Durva. Persze ennek is van ezer verziója, mint az influenzának, az oltás talán a leggyakoribb 5 ellen véd. A gyerekorvos szerint legalább enyhébbek a tünetek a gyereknél ha be van oltva (ez most nálunk igazolódott).

PrettyWitch 2012.11.21. 12:08:30

@Tiktak: A szülésfelkészítő tanfolyamon a gyerekorvos azt mondta, hogy ő a gyerekeinek minden kötelező és ajánlott oltást beadott. Engem meggyőzött :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.11.21. 12:13:42

@PrettyWitch: Mi is beadattunk mindent, de ez a téma általában nagyon meg szokta osztani a szülőket.
süti beállítások módosítása