ápr
8

Húsvéti finomságok

Címkék: húsvét | Szerző: Tiktak | 12:23 am

Nálunk a húsvét mindig a családlátogatásról szól, ha együtt a család akkor pedig nincs mese, enni kell. Olyanok vagyunk, mint egy olasz família: minden a kaja körül forog. Anya első (két) gondolata ilyenkor mindig a "Mi legyen ebédre?" és a "Hányféle sütit csináljak?". Szerencsére sikerült megértetnem vele, hogy ez most nekem fontos, és csak akkor lesz eredménye, ha komolyan csinálom. Teljes mértékben támogat, és holnapra készíti nekem az előre leadott ebéd-rendelésemet. :) Anyósom szintén nagyon korrekt, így ez a húsvét jóslatom szerint viszonylag simán fog zajlani.

Persze továbbra sem ünnep az ünnep sütemény-hegyek nélkül. Én világéletemben édesszájú voltam, fénykoromban a nutellát az üvegből ettem kanállal, és nem tudtam leállni, amíg egy teljes tábla csokit el nem tüntettem az arcomban. Most (egyelőre) nem kívánom a "rossz típusú" édességeket, ami nagyban köszönhető Shapeshifter szuper csokis zabtallér és diétás túrógombóc receptjének, amiket beépítettem a diétámba. Idén nekem kimarad a süti húsvétkor, nem csinálok diétásat sem, inkább több egész tojást engedek meg magamnak reggelire, most arra jobban vágyom. :)

Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket!

easter.jpg

             

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr14369737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása