máj
13

Félidő :)

Címkék: terhesség mérés | Szerző: Tiktak | 9:53 am

Nos, nem sikerülnek nekem ezek a heti-kétheti bejelentkezések...

Dolgozom ezerrel, hazaérés után gyerekezés, aztán már ájulok be az ágyba. Ez van, egyszerűen nem bírom rávenni magam a rendszeres blogolásra. Nagyon gyorsan telnek így a napok, hetek. Nem panaszkodásként írom egyébként, szeretem a munkámat.

Már a 20. hétben vagyok, a pocakom hatalmas (2. gyerek ugye), a melleim is nőttek, viszont szerencsére máshol hízás nem tapasztalható. :)

Találtam egy terhességi súlykalkulátort a neten, ami kiszámolja mennyit illene híznom hetente. 

Hasznosnak tartom, mert egy minimum-maximum tartományt határoz meg, illetve egy ezen belüli átlagot. Mivel eleve túlsúlyosan indultam (90 kg), nekem azt dobja ki, hogy a 20. héten 92,4 és 94,1 között illene lennem. Most 94 kg vagyok, ami még pont belefér. Nyilván nem fogok ehhez görcsösen ragaszkodni, de jó érzés hogy legalább van viszonyítási alapom.

Nagyon kell figyelnem a kajával egyébként, ha becsúszik 1-2 nem-odafigyelős nap, simán hízok 1 kg-ot. Szóval továbbra is igyekszem tartani a terhesség alatti cukorbeteg diétát, és nem nagyon nasizni. Persze pont most jön a fagylaltszezon, meglátjuk mennyire sikerül.

A diétáról hamarosan teszek fel külön bejegyzést, voltam dietetikusnál, aki nagyon hasznos étkezési tanácsokat adott.

Edzés terén továbbra is van hova fejlődni. Pár hete megvettem Péntek Enikő terhes tornáját, de még csak 2x csináltam végig. Időt kell rá találnom, nincs mese.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr765292672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2013.05.13. 11:25:19

Ó, nagyon ügyes vagy, hogy tartod a diétát! Én ekkorra már sokkal többet híztam :(

Péntek Enikőnek a honlapjáról csináltam a gyakorlatokat, nekem is ő tetszett a legjobban :)

Ha tudsz, írsz esetleg arról, hogy más-e a második terhesség, mint az első volt? Mennyi lesz a kicsik között a korkülönbség?

Jó egészséget, kitartás, puszi!
süti beállítások módosítása