ápr
5

Az első hónap eredménye

Címkék: mérés | Szerző: Tiktak | 7:32 am

Az első hónapban elért csökkenések:


30nap_1.jpg

A combommal nem tudom mi van (mindig a legvastagabb helyen mérem). Szívás, hogy onnan nem ment le semmi, pedig bőven lenne miből basszus! Kicsit el is vagyok keseredve... Viszont legalább a többi alakul.

UPDATE: hétfői mérés alapján már "csak" 110,0 kg vagyok. Na jó, igazából tegnap is néztem és már úgy tűnik bátran kijelenthetem, hogy besunnyogtam 110 alá. :) 2 éve nem gondoltam volna, hogy ez mekkora örömmel fog majd egyszer eltölteni, hehe.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr694364390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása