ápr
25

Hőzöngés és megnyugvás

Címkék: érzések | Szerző: Tiktak | 11:46 am

Miért van az, hogy ha elérek valamit, akkor azonnal többre vágyom? Miért nem állok meg és élvezem ki a pillanatot, miért nem tudok örülni a jónak? 

Ehhez hasonló érzések kavarogtak bennem már pár napja, türelmetlen lettem és ez nagyon nem jó. Majdnem 10 kiló fogyásnál tartok már, ami bár szép teljesítmény, mégsem töltött el azzal a megelégedettséggel amivel (mások szerint és szerintem is) kellene.

MERT NEM LÁTSZIK. EGYÁLTALÁN.

Pont ma reggel beszéltük a férjemmel, hogy már majdnem 10 kiló, ez tök durva, de jó, de jó. Aztán szóba került az is, hogy még nem látványos. Persze én sem csodát vártam, tudom hogy nagy a felesleg, de könyörgöm, 10 kiló az akkor is 10 kiló (a kiindulási súlyom 8,6%-a)!

És akkor ott, a konyha közepén a férjem kimondta azokat a mondatokat, amivel sok mindent helyretett a fejemben.

"Már 10 kilót fogytál. 8 hét alatt, szépen egyenletesen. Sokkal jobban érzed magad. Gondolj bele, ezzel a tempóval már csak 4-5 hónap, fogysz még 20 kilót és már tök jól fogsz kinézni."

4-5 hónap, az teljesen belátható táv. Nyilván változó lesz a fogyás üteme, de minél kevesebb lesz rajtam, annál többfélét fogok tudni mozogni amivel remélhetőleg bepörgetem az anyagcserém. És hipp-hopp eltelik ez az idő.

Szóval most megint jó a kedvem, és tapsolok nagyokat. 

És még virágot is kaptam a héten. Csak úgy. 

 

tulipan1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr974472383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lauranna 2012.04.25. 12:15:52

hát igen hidd el marhára megértem és eggyet is értek... az én lassan 25öm sem látszik... annyit mondanak h nem olyan puffadt az arcom aztán ennyi... ez bosszant a legjobban, igazából marhára vágyom egy kis kiratást segítő dícséretre... húúú de negatív vagyok... de kitartáskitartás!!!!!!!!!!! :)

PrettyWitch 2012.04.25. 13:01:36

10-nél még nem nagyon vették észre. 15-nél viszont már mindenkinek feltűnt :) Kicsiken múlik, kitartás!

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.04.25. 22:06:07

@Lauranna: Eljön a mi időnk (csak ki kell várni)!!! :)

Ann1294 2012.04.26. 13:11:46

Azt kell nezni honnan indultal es hova tartasz. Ha olyannal talalkozol aki minden nap lat az talan nem veszi eszre, de aki ritkan lat az biztosan realizalja. Nekem 14 kilo utan jegyeztek meg, te sokat fogytal.
A lenyeg, hogy te erzed. Magadon es a ruhaidon is. Lassan kell haladni tartos eredmenyhez.

Megemlitenem, hatha erdekel:
Amit ajanlanek latvanyos eredmenyhez (nekem most bejott) az Pentek Eniko kardio edzesei. Napi 30 percet tornazok csak heti 5 alkalommal (bemelegitessel es nyujtassal egyutt) mert kevesebb idom van (regen heti 4*1.5 ora konditerem) es sokkal latvanyosabb a valtozas! www.tornavideo.hu - fel lehet iratkozni online tervre ingyenesen.
Van baba-mama tornaja is, ha mar ott a gyerkoc. Egy probat meger. :)

Tiktak · http://feleakkora.blog.hu/ 2012.04.28. 22:41:47

@Ann1294: Ez nagyon jól hangzik, köszi, mindenképpen meg fogom nézni! :)
süti beállítások módosítása