jan
4

Újévi méredzkedés

Címkék: mérés | Szerző: Tiktak | 9:23 am

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

A karácsonyt és szilvesztert hátam mögött hagyva ma reggel ráálltam a mérlegre. Eléggé meglepődtem, mert a karácsony előtti 1 kg-os hízás óta sikerült súlyt tartanom.

Visszafogottan ettem ugyan az elmúlt 2 hétben, amennyire ez az ünnepek alatt nálunk lehetséges. A szüleim ilyenkor hatfogásos menüvel készülnek, és anyósom is odatesz magáért. Azért ettem bejglit, szaloncukrot, mézeskalácsot is. Itthon nem volt csak mézeskalács, a sütiket főleg anyáméknál és az anyósomnál ettem.

A méredzkedéskor azért kiderült, hogy a tavalyi 1 kg hízás kicsit átrendezte a centiket.

Szóval jöjjenek a számok (benne az utolsó tavaly mért adatokkal, még a hízás előtt):

2013.jpg

Szétosztogattam a szilveszteri partiról megmaradt chipseket, sós cuccokat, a sütik pedig elfogytak. Szerencsére a cukros üdítők egyáltalán nem vonzzanak, így azok maradhattak a férjem legnagyobb örömére.

Hajrá nekem, 8-asokat akarok már látni!

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr434997322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása