ápr
11

Kísértés...

Címkék: süti diéta kísértés | Szerző: Tiktak | 11:28 pm

... mindenhol. Vége a húsvétnak, de jönnek a születésnapok, névnapok. Két tortát sütöttem tegnap, az egyik gusztusosabb, mint a másik, és csak a pozitív visszajelzésekből tudom, hogy nemcsak jól néznek ki, de finomak is.

Nyálcsorgatónak rakok fel két képet (az első mascarponés túrótorta, a második pedig csokis mandulás süti):

süti.jpg

Sosem bírtam eddig megállni, hogy minimum ne nyaljam le a kanalat sütés közben. Most sikerült. Azért a mandulás süti tetejéről néhány szem pirított mandula befigyelt, de részemről már ez is ÓRIÁSI teljesítmény.

Persze a falat kapartam majdnem, mikor megéreztem a sülő csokis mandulás süti illatát... Nagyon megkívántam a csokit, így ma este megcsináltam Shapeshifter diétás nutella receptjét. Bent figyel a hűtőben, majd holnap reggel kiderül milyen lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr274386822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása