feb
19

Magamról

Címkék: kezdet | Szerző: Tiktak | 9:38 pm

30 éves lettem én... Szép kerek szám és hozzá bizony én is elég kerek vagyok. 173 cm, 116 kiló, innen indulok. Rossz érzés ezt leírva látni, de tény hogy hosszú idő alatt jutottam el idáig és itt az ideje változtatni.

Van egy mindenben támogató férjem és egy tündéri kislányom. Már terhesség előtt is túlsúlyos voltam, a terhesség alatt még 16 kilót híztam.

Évek óta nem készült rólam normális kép, mindig próbálom elkerülni hogy lefényképezzenek. Ha elkerülhetetlen, akkor pedig legtöbbször a kislányom mögé bújva mosolygok...  No comment.

A bejegyzés trackback címe:

https://feleakkora.blog.hu/api/trackback/id/tr24136254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása